TERVETULOA MUKAAN MAAILMAANI

Kyseessä ovat minun omat mielipiteeni ja ajatukseni.

Elämässä on niin paljon ihmeellisiä ja yllättäviä asioita joihin kerron ja julkaisen vain oman näkemykseni.


torstai 26. maaliskuuta 2009


Niin tää juttu on mulle ihan uutta ja kun olen hiukan muita bogeja seurannut niin voishan tää olla sellainen juttu jota voisi itsekkin kokeilla.

Kun katson huoneeni ikkunasta ulos niin aurino paistaa ja houkuttelee lähtemään ulos.Niin varmaan teenkin sillä kun on koko yön istunut autossa ja sen jälkeen heittäytynyt sänkyyn rätti väsyneenä niin nyt tekisi reipas lenkki sauvojen ja hyvän musiikin vauhdittamana hyvää.
Ei välttämättä tunnu kovin keväiseltä koska öisin on vielä pakkasta aika runsaasti.Toki aurinko jo päivällä lämmittää , mutta tällähetkellä vuorokauden lämpötila erot ovat suuret ja ne lumikinokset jotka ova pihallamme häviävät aika hitaasti.
Taisivat luvata jo viikonloppuna hiukan lämpenevämpää ja se olisi mukavaa. Ei siinä mitään että jo kovasti kevättä odottelen sillä onhan se ollut mukavaa kun tänätalvena, talvi on täällä etelä-suomessakin ollut ollut talvi.On päässyt hiihtämään ,pulkkamäkeen, laskettelemaan ja vaikkapa luistlemaan jäälle.Olen itse käynnyt muutaman kerran käynnyt jäällä luistelemassa tosin en ole retki luistimia hankkinut ,sillä ne kerrat joilla olen jäälle kerinnyt olen pärjännyt ihan tavallisilla naisten kaunoluistimilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti